top of page
Search

Helid Kristallikojas

Kristallikoja Kristallkambrisse Vilmari heliteraapia seansile lähen põnevuse ja ootusärevusega. Olen gongide ja helikausside võngetes kümmelnud varemgi, aga alati grupiviisiliselt. Heliteraapia eraseanss on minu jaoks esmakordne kogemus. Enne kambrisse minekut vestleme Vilmariga pisut. Oluline on enesele selgeks teha ja ka terapeudile teada anda, millises seisundis ja millise taotluse või sooviga teraapiasse on tuldud. Mida selgem taotlus, seda suurem saab olema ka teraapia mõju. Kuigi heliteraapia mõjub alati, vibratsioon puudutab igat keharakku. Minu taotluseks on puhastumine - vabaneda aegunud mustritest ja energiatest, mis mind praegu enam ei teeni. Nagu selgub, on Vilmar sel korral teraapiaks kaasa toonud just selleks otstarbeks sobiva gongi. Kõik klapib.


Kristallkambris heidan madratsile kõhuli, võtan mugava poosi ja sulgen silmad. Olen valmis anduma helidele ja vibratsioonile. Hakatuseks lööb Vilmar helihargi vibreerima ja asetab selle siis võnkuvana mu selgroo erinevatele punktidele. See on väga huvitav tunne. Kuulda pole peaaegu mitte midagi, tunda aga küll. Kui argiselt kogen oma keha enamasti millegi pigem tahke ja piiritletuna, siis helihark loob kehas avara vibreeriva ruumilisuse tunde. Erinevates selgroo punktides on tunne erinev, mõnes punktis avaneks nagu suurem ja avaram ruum kui teises. Mu selgroog justkui ärkaks unest. Helikeel avab võimaluse selgroos pesitsevate energiate tunnetamiseks, nendega suhtlemiseks. Järgmiseks asetab Vilmar mu seljale kaks tiibeti helikaussi, ühe niuete piirkonda teise abaluude vahele, minu kõrvale aga veel kolmandagi kausi. Nüüd lööb Vilmar kausid mu seljal kordamööda helisema ja ma tunnen kuidas võnked mööda mu keha laiali rulluvad. Tunnen ka kuidas kausid justkui omavahel suhtlevad. Ka kolmas kauss pannakse võnkuma ja haaratakse suhtlemisse. Kausside omavahelist suhtlemist on väga põnev jälgida, nad räägivad keeles, mida ma ei oska, aga üht-teist ometi nagu mõistaksin. Kausid helisevad ja tunnen oma kehas ja selgroos energia liikumist, ülevalt alla ja alt üles, keskele kokku ja keskelt pealae ja taldade poole. Mõnes kohas on tunne vatisem, seal tundub olevat see miski , millest vabanemise sooviga olen teraapiasse tulnud. Kausid muudkui helisevad ja tunnen selgelt, kuidas energia mööda mu selgroogu aina ladusamalt voolama hakkab. Energia vibreerimist tšakrates on selgesti tunda. Helivõngete toimel vabaneb ühel hetkel ka vatine tunne mu kehas, energia voogab vabalt mööda mu selgroogu ja pöörleb tšakrates. See on hästi mõnus tunne. Olen üleni võnkumises ja voolamises, käed ja jalad surisevad mõnusalt, mul on soe. Tunnen, et mu keha on avar, kerge, värske ja elus.

Kausid helisevad ja vibreerivad järjest vaiksemalt, kuni lõpuks vaikivad. Vilmar võtab kausid mu seljalt ja lubab asendit vahetada, kui soovin. Mul on nii mõnus olla, et jään enamvähem samasse asendisse. Ja nüüd alustab gong. Algul vaikselt, järkjärgult valjemini. Gongihelid haaravad mu täielikult endasse ja ma ei taju enam oma keha piire. Tunnen, et lahustun neis helides ja võngetes. Selle tunde pärast ma gonge armastangi. Kristallkambris on turvaline nagu emaüsas ja samal ajal on kogu see suhteliselt väike ruum täidetud sügavate, võimsate ja avarate helide ja võngetega, mis annavad tunde nagu oleksin ma avakosmoses. Oma sisemises avakosmoses. See on piiritu. Naudin seda uskumatut vabaduse tunnet. Gongihelid muutuvad aina võimsamaks ja mõjuvad lõpuks tõelise taifuunina, mis pühib oma teelt kõik takistused ja blokeeringud. Eelnevalt Vilmariga vesteldes olin maininud, et talun hästi ja naudin ka võimsamaid gongivibratsioone ja seetõttu ta nüüd mind nendega ka lahkelt kostitab. Võnked lähevad aina võimsamaks ja mulle hakkab tunduma, et siirdun vist varsti teise dimensiooni, et mingeid piire polegi üldse olemas. Gong kõmiseb, kohati nagu möirgaks ja kohati kuulen justkui mingeid hääli laulmas...võnked voogavad võimsalt üle ja läbi mu keha, mille piire ma juba ammu enam ei tunneta. Tunnen vaid enda sügavaid hingetõmbeid. Näen suletud silme ees tähistaevast ja värvilisi energiapööriseid. See on võimas elamus. Tasapisi jäävad gongihelid vaiksemaks ja rahulikumaks, paitavad mind õige hellalt ja tasa, kuni lõpuks vaikivad.

Leban vaikides, täis voogamist ja tänutunnet. On mõnus olla elus. Kuulame kuidas vaikus kannab. Kvaliteetvaikus. Mu keha hakkab tasapisi taas omandama kuju ja vormi. Voogamine kestab. Tunnen, et koosneksin justkui loendamatust arvust lakkamatult sädelevatest vikerkaarevärvilistest täpikestest. Nii kehas kui ka hinges on hästi mõnus tunne. Naeratamast on võimatu hoiduda. Vilmari kutsel toon end paari sügava hingetõmbega tagasi siin-ja-praegu olemisse ja ringutan mõnusalt. Istume veel pisut aega kambris ja vestleme kogetust, mida tundsin mina, mida nägi-tundis Vilmar. Nõustun täielikult Vilmari tähelepanekutega, on olnud tõhus teraapiaseanss.

Surisen üle keha ja seda mõnusat surinat jatkub veel tükiks ajaks. Kristallkambris alanud protsess kerib mu kehas vaikselt edasi. Kodus annan endale puhkust ja joon rohkem vett, et keha puhastumisele kaasa aidata. Mõtlen huviga, milline uni ja unenäod sellisele elamusele küll järgnevad...ja tõesti, ka une ajal toimetab vibratsioon mu kehas edasi, uni on rahulik ja kosutav. Järgmisel hommikul tunnen end värske ja reipana, järelkajasid on endiselt kehas tunda, energia liigub, olen rõõmus ja tänulik.


7 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page