top of page
Search

Elu esimene helimeditatsioon

Algas värisemisega, see oli väga hea alustus antud meditatsioonile. Vabastas pingetest ja tekkis teatud trans. Ka rääkimine kõige alguses on eestlastele ilmselt väga vajalik. Helimeditatsiooni alguses oli raske keskenduda ja päris sisemaailma minna, sest ikka kuuled kaasmediteerijate hingamist või liigutamist. Aga üks hetk ei kuulnud ma enam mitte midagi muud, kui mina ja muusika. Algas rännak, kaasa võis võtta iseenda väiksena, mis ajas mind kohe alguses muigama, sest teadsin, et sellest saab vaid head tulla. Alguses nägin nagu kaleidoskoobi läbi mustreid. Kõik oli sünkroonis ja tunne oli nagu päike moodustaks neid, ehk siis heledam valgus. Alustuseks ujusin vikerkaare värvilises vees, mis oli pehme ja mitte märg nagu vesi. Peale seda, kui helid olid tugevamad suutsin ma täielikult vabaneda sellest kohalolekust. Kuulsin lainete loksumist, ise vedelesin soojal rannaliival. Väga palju häid emotsioone. Vahepeal nägin just seda pisikest säravat Mari ümber enda jooksmas ja siis läbi lainete, jooksis, sära silmis ja heledad juuksed lehvimas ja muudkui kõkutas. See oli nii südantsoojendav vaatepilt, polegi ennast niiviisi näinud. Väike Mari oli nii õnnelik.

Kuulsin tugevat vihmasadu, tormist merd, aga kõik oli seejuures positiivne ja turvaline. Ma rändasin läbi troopika, läbi värvide, kosmoselaevaga läbi enda (mida ma peale Rännak raamatut Brandon Baysilt vahel harrastan, et enda sisse näha).

Tunnel, pime tunnel mille lõpus on valgus, kõnnin ja kõnnin, must auk, minna või mitte minna? Alati minna, vabalangemine, heleduse suunas, vabanemine, rahu, piiritu heaolu tunne.

Lõpus lahtilaskmise tunne, keha maha jahtumine.

Helimeditatsiooni lõpus muutusid helid taas mahedamaks ja rahulikumaks, mäletan oma silmade ees lootose õit. Lõpus kahte täppi (mis Indias abielu naised endale otsaette maalivad).


Vilmari lause, võib oma kehasse tagasi tulema hakata. Reaalselt see nii oligi. Mu asend seal joogamatil võis mugav olla, aga mu käed oli täielikult surnud. Ma nagu käisingi reaalselt rännakul.

Väga eriline emotsioon. Kindlasti soovin seda veel kogeda ja ootan seega ka veel suuremaid emotsioone. Aitäh!


67 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page